Ajutor Inmormantare Tulcea

Agentie Funerara Tulcea

Cum beneficiezi de ajutor de inmormantare in Tulcea ?

Asiguram consultanta gratuita non-stop cu privire la toate informatiile necesare organizarii unei inmormantari. Acest serviciu este adresat persoanelor care vor sa fie informate in prealabil si sa anticipeze costurile, sau vor sa afle alte detalii ce se pot dovedi esentiale in astfel de momente.

În baza ajutorului de înmormântare de la Casă de Pensii Tulcea, Stele Eterne va oferă pachete funerare în funcție de necesitate. Facem toate eforturile să oferim servicii funerare, in functie de necesitate incadrandu-se in plafonul ajutorului de înmormântare de 6095 lei pe anul 2022 - 2023.

Cuantumul ajutorului de deces se stabileşte anual prin legea bugetului asigurărilor sociale de stat şi nu poate fi mai mic decât valoarea câştigului salarial mediu brut de 4162 lei.

ACTE NECESARE pentru obţinerea ajutorului de deces

În cazul în care decedatul era pensionar:

– cerere pentru acordarea ajutorului de deces;
– cupon pensie decedat;
– certificat de deces (original şi copie);
– dovada că solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces, inclusiv declaraţie a solicitantului ajutorului de deces;
– actul de identitate al solicitantului (original şi copie);
– acte de stare civilă ale solicitantului, din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul, sau, după caz, actul care atestă calitatea de tutore, curator, mandatar (original şi copie).

În cazul în care decedatul era asigurat în sistemul public de pensii:

– cerere pentru acordarea ajutorului de deces;
– certificat de deces (original şi copie);
– dovada că solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces, inclusiv declaraţie a solicitantului ajutorului de deces;
– actul de identitate al solicitantului (original şi copie);
– acte de stare civilă ale solicitantului, din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul, sau, după caz, actul care atestă calitatea de tutore, curator, mandatar (original şi copie);
– documente din care să rezulte calitatea de asigurat în sistemul public de pensii la data decesului (exemplu: în cazul în care decedatul a avut contract individual de muncă – extras REVISAL eliberat de unitatea angajatoare).

În cazul în care decedatul nu a avut un drept propriu de asigurări sociale, dar un membru de familie (soţ/soţie, fiu/fiică, părinte, bunic/ă) era asigurat în sistemul public de pensii:

– cerere pentru acordarea ajutorului de deces;
– certificat de deces (original şi copie);
– dovada că solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces, inclusiv declaraţie a solicitantului ajutorului de deces;
– actul de identitate al solicitantului (original şi copie);
– acte de stare civilă ale solicitantului, din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul, sau, după caz, actul care atestă calitatea de tutore, curator, mandatar (original şi copie);
– documente din care să rezulte calitatea de asigurat în sistemul public de pensii al membrului de familie, la data decesului (exemplu: în cazul în care membrul de familie a avut contract individual de muncă – extras REVISAL eliberat de unitatea angajatoare).

În cazul în care decedatul era membru de familie (soţ/soţie, fiu/fiică, părinte, bunic/ă), care nu a avut un drept propriu de asigurări sociale şi s-a aflat în întreţinerea solicitantului pensionar:

– cerere pentru acordarea ajutorului de deces;
– cupon pensie solicitant;
– certificat de deces (original şi copie);
– dovada că solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces, inclusiv declaraţie a solicitantului ajutorului de deces;
– actul de identitate al solicitantului (original şi copie);
– acte de stare civilă ale solicitantului, din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul, sau, după caz, actul care atestă calitatea de tutore, curator, mandatar (original şi copie);
– declaraţie că solicitantul l-a întreţinut pe decedat.

Ai nevoie de ajutor? Suntem alaturi de tine NON STOP

Pompe Funebre Tulcea

Galerie Foto Stele Eterne

light
dark